obvestilo mobi stekla menjava stekel Obvestilo: Zarad praznika bo servis 1.5 ter 2.5 zaprt. Želimo vam lepe praznike!

Menjava stekel

1. Ali bom pri menjavi stekla izgubil podatke na svojem telefonu?

Ne. Pri menjavi stekel ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja.

2. Kakšna lepila uporabljate pri menjavi stekel?

Za pritrditev stekla na zaslon uporabljamo tovarniška lepila, ki so primerna za vaš aparat.

3. Ali se funkcionalnost aparata poslabša po menjavi?

Ne, aparat vam bo deloval tako kot prej. Na telefonu odstranimo steklo in ga zamenjamo z novim, tako da uporabniško izkušnjo le izboljša.

4. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

5. Kakšen je izgled aparata po menjavi stekla?

Aparat bo z novim steklem izgledal skoraj tako kot prvi dan nakupa.

6. Koliko časa bom brez telefona?

Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.

7. Imam počeno steklo na telefonu, vendar ga lahko normalno uporabljam. Nesel sem ga na popravilo k uradnem servisu, vendar bi mi radi menjali kompleten zaslon z LCDjem in zaračunali več kot polovico vrednosti telefona. Ali lahko pri vas zamenjam samo steklo?

Seveda. Naš servis je specializiran prav za popravila stekel.

8. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij telefona, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo.

POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Gesel ne shranjujemo v bazo. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.

9. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.

Zaščita stekel

1. Koliko zaščita stekla dejansko zaščiti telefon?

Zaščitno steklo ima trdnost 9H+, in telefon zaščiti pred padci, udarci in poškodbam stekla.

2. Ali zaščita zatemni oziroma zamegli sliko?

Steklo ima 99.3% prepustnost svetlobe, tako da slika ostane enako vidna.

3. Ali zaščita moti pri uporabi?

Vsa stekla imajo zaobljene robove in gladko površino, tako da je uporaba nadvse prijetna.

4. Kako se zaščito vizualno opazi?

Stekla so tanka 0.2 mm, tako da se je skoraj ne opazi.

5. Ali obstajajo tudi zaščite, katere pokrijejo celotno spredno površino?

Seveda, nekatera najdete na tej povezavi: Celotna zaščita. Ali pa nas kontaktirajte.

6. Kakšna je razlika med zaščitnim steklom in zaščitno folijo?

Zaščitna folija varuje telefon pred praskami, zaščitno steklo pa je debelejše in varuje telefon tudi pred udarci in padci.

Popravila aparatur

1. Ne vem kaj je narobe z mojim aparatom. Bi lahko preverili?

Seveda, nudimo vam pregled aparata in diagnostiko težav. Pri tem pa vam ponudimo ugodno ceno popravila.

2. Ali bom pri popravilu izgubil podatke na svojem telefonu?

Pri manjših posegih načeloma ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja. Pri večjih posegih pa je potrebna ponovna rekonfiguracija in namestitev sistema, pri tem pa se vsi podatki izbrišejo, vključno z aplikacijami in stiki.

3. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?

Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.

4. Koliko časa bom brez telefona?

Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.

5. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?

Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.

6. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?

Da, potrebujemo. V primeru da imate nastavljeno geslo za odklep aparata, nam onemogočite dostop do testiranja vseh funkcij naprave. Prosimo vas, da nam sporočite geslo pred prevzemom aparata. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.

Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI

Splošni pogoji podjetja EM servis d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. Okvarjene, zamenjane komponente (npr. ekrane, baterije) podjetje EM SERVIS d.o.o. bodisi vrne stranki bodisi da na uničenje. V kolikor stranka ne izrazi izrecne želje po vračilu komponente ob oddaji naprave v servis, se podjetje samo odloči, kaj bo z zamenjano komponento storilo.

V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo.

Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev.

Pri pošiljanju po pošti telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.servis-telefonov.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.


PREVZEM NAPRAVE IN LEŽARNINA

Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan.

Zaradi primanjkovanja prostora za skladiščenje električnih skirojev in koles, smo primorani zaračunavati ležarnino za neprevzeta prevozna sredstva. Od dne obvestila, da je vozilo “pripravljeno na prevzem”, ima stranka 10 dni časa, da skiro oz. kolo prevzame. Po pretečenem roku 10 dni, pričnemo z zaračunavanjem ležarnine 1€ / dan na prevozno sredstvo.

V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.


URGENTNO POPRAVILO OZIROMA PREDNOSTNO POPRAVILO S PRESKOKOM ČAKALNE VRSTE

Podjetje EM servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči redno vrsto, ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna najmanj 10% končnega zneska popravila oziroma najmanj 15€.


GESLA IN KODE ZA ODKLEP TELEFONA

S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjeno napravo in ne posreduje gesla, smo primorani napravo ponastaviti in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na napravah s touch ID / Face ID ali podobno funkcijo (biometrični senzorji) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA - GARANCIJA

Garancija na naše popravilo je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo lahko le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:

  • Deadpixels (mrtve pike v ekranu)
  • Barvne ali bele pike v ekranu
  • Odstopanje od primarne barve
  • Odstop ekrana, ki je posledica zvitega okvirja ali deformacije
  • Ostanki lepila
  • Manjše odrgnine in praske
  • Okrnjena kakovost zvoka in/ali mikrofona
  • Zmanjšana svetlost ekrana
  • valovit ekran oziroma izbokline in ubokline na ekranu
V primerih menjave stekla, LCD zaslona ali tovrstnega posega in servisa telefona, ki je po deklaraciji proizvajalca vodotesen ali pa ima standard zaščite IP, nadaljnje vodotesnosti oziroma standarda zaščite IP ne garantiramo. Za naprave, ki so poškodovane, izpostavljene udarcem, starejše od 2 let, katere so bile izpostavljene vlagi ali tekočini proizvajalec ne nudi garancije.

Vsi proizvajalci, kateri nudijo naprave z standardom zaščite IP, ne nudijo garancije v primeru vdora vlage ali tekočine v napravo.

Apple : https://support.apple.com/en-us/HT207043
"Splash, water, and dust resistance are not permanent conditions and resistance might decrease as a result of normal wear. Liquid damage is not covered under warranty..."

Samsung : https://www.samsung.com/us/support/troubleshooting/TSG01001077/
"If your phone or tablet has been exposed to liquid, it will need repairs. Physical damage is not covered under the Samsung Limited Warranty..."

Xiaomi : https://www.mi.com/in/service/warranty/
"Warranty does not cover natural wear & tear, physical damage caused by the customer (including liquid damage) due to improper use or handling,..."

Tudi najmanjše poškodbe ali udarci lahko povzročijo izgubo lastnosti tesnil. Tudi po posegu ali zamenjavi posameznih komponent vodotesnosti oziroma standarda zaščite IP ne moremo zagotoviti, saj je naprava bila predhodno izpostavljena mehanskim poškodbam oz. mehanskim silam, kar vpliva na vse komponente, naprava pa lahko posledično nemudoma po poškodbi ali čez čas izgubi lastnost tesnjenja. Za ohranjanje vodotesnosti bi v tem primeru morali zamenjati vse izpostavljene komponente skupaj z vsemi tesnili, da bi lahko ohranili to lastnost. S starostjo naprave lepila in tesnila slabijo, kar lahko tudi brez mehanskih sil vpliva na standard zaščite IP oziroma vodotesnost. Zavedati se moramo tudi, da je vodotesnost kot standard zaščite IP testirana pod določenimi pogoji, npr. IP67, pod IEC standardom 60529, kar v tem primeru pomeni, da je naprava lahko do 30 minut v mirovanju potopljena na globini do 1 metra. Če z napravo skočimo v vodo, naprava pade v tekočino ali pa v vodi zamahnemo z napravo, lahko povzročimo veliko večji pritisk, kar povzroči tudi pri novi, nepoškodovani napravi vdor vode. Standard zaščite IP je opravljen v laboratorijih in definiran le za določene tekočine. Iz zgoraj navedenih razlogov ne garantiramo standarda zaščite IP ali vodotesnosti naprave po kateremkoli posegu našega servisa oziroma popravila. Vam pa svetujemo, da tudi ne-poškodovane naprave namensko ne izpostavljate vlagi ali vodi, še posebej če gre za starejše naprave, ter če se bile kadarkoli izpostavljene sili (npr. padcem ali udarcem).

Za popravila na matični pološči vam garancija ne pripada.
Na popravila, izvedena na telefonu, ki je bil izpostavljen vlagi, vodi ali ima znake oksidacije, garancije ni.


Odgovornosti za morebitne notranje mehanske poškodbe, ki so jih povzročile primarne poškodbe telefona (počeno steklo/nedelujoč LCD) ne prevzemamo. Prosimo, da pri uveljavljanju pravic iz naslova garancije upoštevate, da garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH in druge akumulatorje, LED svetil, programsko opremo, pomnilniške enote, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente in podobno.
Upoštevajte, da pri zaslonih z LCD tehnologijo, vsaka "mrtva točka" ni razlog za uveljavljanje garancije.

Pri tem velja standard ISO 13406-2, ki določa kriterije za okvaro LCD zaslonov:

RAZRED 1: ni okvarjenih pikslov in sub-pikslov (v tem primeru lahko takoj uveljavite garancijo)

RAZRED 2: dopušča eno ali tudi vse od naslednjih pomanjkljivosti :
  • 2 svetla ali temna piksla
  • 5 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 2 sub-piksla znotraj razdalje petih pikslov (cca 2mm za 15''in17'' monitorje)
RAZRED 3: dopušča eno ali vse izmed naslednjih pomanjkljivosti :
  • 5 svetlih pikslov
  • 15 temnih pikslov
  • 50 enojnih ali dvojnih temnih/svetlih sub-pikslov
  • 5 sub-pikslov znotraj razdalje petih pikslov (približno 2mm)
Vsi LCD ekrani, katere prodaja in namešča EM servis d.o.o. spadajo pod RAZRED 2.

Garancija ni veljavna v slednjih primerih:
  • ob neposredovanja gesla za odklep in testiranje telefona
  • ob poškodovanju garancijske nalepke (Varranty void seal)
  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela...)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
  • pri spremembah na aparatu
  • ob izpostavljenosti telefona vlagi, vodi ali ob znakih oksidacije (čipi, konektorji, upori itd)
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd...
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri poškodbah zaradi poseganja tujih oseb
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri napakah, ki jih povzroči nezdružljiva programska oprema in virusi ter nepooblaščeno spreminjanje tovarniške programske opreme
  • pri normalni obrabi izdelka, vključno z baterijo
  • pri okvari zaradi lepljenja nalepk na napravo in napak zaradi svetlosti LCD zaslona, ko je dolgotrajno prikazana enaka statična slika in ostanejo vzorci na zaslonu
  • pri nameščenem blagu, ki se je odlimal / odstopil / bil nepravilno nameščen in ste kljub opaženi napaki blago uporabljali ali izpostavljali silam ter s tem povzročili mehansko poškodbo ali nepravilno delovanje blaga


ČAS POPRAVILA

Čas popravil, naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in pride lahko do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če napravi ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.


TRANSPARENTNOST POSLOVANJA

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.
Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Oglaševane časovne roke spoštujemo in se jih držimo, vendar lahko, zaradi nedobavljivosti rezervnih delov, dolgih dobavnih rokov, komplikacij s popravilom,... ta okvirni časovni rok presežemo. Transparentnost in obveščenost strank o servisnem postopku jemljemo zelo resno.

Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.


USPEŠNOST POPRAVILA

Pri popravilih, kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 80% ali 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost, ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana).
Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena, stroške ultrasoničnega čiščenja pa se plača vnaprej za sam poseg, ne glede na uspešnost popravila.

Namreč kadarkoli je bila naprava v stiku z vlago ali s tekočino, torej da so na matični plošči sledovi korozije, je potrebno najprej obvezno narediti ultrasonično čiščenje, odpraviti kratke stike, oksidacije in korozijo na elektronskem vezju. Potem, ko je to opravljeno, se naprava temeljito stestira in diagnosticira v kakšnem stanju je naprava. V najboljšem primeru, naprava po opravljenem postopku deluje normalno, lahko pa, da je potrebno po tem postopku vseeno zamenjati še kakšno komponento, ki jo je tekočina uničila. Včasih uspemo napravo spraviti le do stanja, da se pridobi podatke (za pridobitev podatkov je še vseeno potrebno doplačilo), v cca. 20 % primerov pa telefonu ni več pomoči in kljub čiščenju matične plošče, naprave ali podatkov ne moremo obuditi oz. pridobiti. Ta storitev tudi traja dlje časa - okvirno 2 tedna.

Varstvo osebnih podatkov

Splošni pogoji in varstvo osebnih podatkov

Na tej strani lahko redno spremljate vse spremembe povezane z varstvom osebnih podatkov.

V EM SERVIS, storitve, d.o.o. spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke.

Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).

O nas

Upravljalec podatkov je podjetje EM SERVIS, storitve, d.o.o. (v nadaljevanju upravljalec)

Oblike sodelovanja

Naše storitve lahko uporabljate kot:

  • naznani uporabnik (v tem primeru bomo z vašim soglasjem ob obisku naših strani podatke zbirali preko piškotkov z namenom zagotavljanja boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani)
  • stranka oz. kupec

Osebni podatki, ki jih zbiramo

O naših strankah in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:

  • podatki o identiteti: ime, priimek, elektronski naslov. Podatki o identiteti poslovnih uporabnikov vključujejo tudi naziv podjetja in davčno številko oziroma številko zavezanca za DDV. Številko zavezanca za DDV hranimo tudi za fizične osebe, ki poslujejo kot zavezanci za DDV.
  • kontaktni podatki: naslovi za dostavo, naslov za izdajo računa in telefonska številka.
  • podatki o nakupih in plačilih: hranimo vse podatke o vaših naročilih in plačilih, vključno s podatki o stornacijah, vrnitvah naročil.
  • tehnični podatki: za zagotavljanje varnosti in dokazljivosti se zbirajo tudi IP naslovi, podatki o operacijskem sistemu, brskalniku, operacijskem sistemu, lokaciji vaše naprave, vrsti naprave s katero dostopate na našo stran in podobno. Ob obisku preko piškotkov z vašo privolitvijo zbiramo tudi podatke za zagotavljanje boljše funkcionalnosti in uporabniške izkušnje, varnosti, štetja števila uporabnikov na spletnem mestu ter zagotavljanja nemotenega delovanja spletnih strani. EM SERVIS d.o.o. lahko na uporabnikov računalnik shrani tudi druge piškotke - piškotke sistemov Google Analytics (analiza obiskov spletne strani). Sejni piškotki se v pomnilnik strežnika shranjujejo le za čas trajanja obiska in se izbrišejo po eni uri neaktivnosti, trajni piškotki pa so shranjeni na računalniku obiskovalca 2 leti, potem postanejo neaktivni.

Kako pridobivamo podatke

Podatke o vas pridobivamo na več načinov: 

  • ko oddate naročilo preko spleta
  • ko oddate napravo v servis (preko pošte ali v naši poslovalnici)
  • z nagradnimi igrami
  • ko pregledujete naše vsebine
  • ko objavite vprašanje ali komentar
  • ko nam posredujete različna vprašanja, zahtevo za reklamacijo, vrnete izdelek, ...
  • z nami komunicirate preko družbenih omrežij

Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.

Kaj delamo s podatki o vas

Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:

  • zagotavljanje naših zakonskih obveznosti (na primer za vodenje finančnih in poslovnih knjig),
  • izvedbo vaših naročil in naknadnih zahtevkov (npr. reklamacije)
  • za analize poslovanja, planiranje, spremljanje statistik, obnašanja kupcev ter obiskovalcev in podobno, pri čemer so uporabljeni podatki anonimizirani

Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.

Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov

Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:

  • dostavnim službam posredujemo podatke, ki jih potrebujejo za prevoz in oddajo naročila
  • izvajalcem plačil (na primer Diners)
  • pooblaščenim ustanovam, če tako zahteva zakon (sodišče, ipd.) 
  • z vašo privolitvijo vaše podatke preko piškotkov posredujemo Google, Facebook in drugim družbenim omrežjem

Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.

Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.

Roki hrambe osebnih podatkov

Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.

Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.

V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.

Zagotavljanje varnosti

Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.

Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji).

Piškotki

Delovanje naših spletnih strani je brez naših piškotkov praktično nemogoče. Če ne želite imeti naših piškotkov na vašem računalniku, ne pozabite, da je shranjevanje piškotkov pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.

Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih medijev, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov. Za to potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko uredite na vrhu te strani.

Vaše pravice

Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:

  • na tej strani vas v celoti seznanjamo s tem, kako uporabljamo vaše osebne podatke
  • vedno smo vam na voljo, da uveljavite vašo pravico do popravka.
  • v določenih primerih lahko uveljavite tudi pravico do izbrisa vaših osebnih podatkov.
  • v določenih primerih lahko zahtevate začasno ali trajno prepoved nadaljnje obdelave vaših osebnih podatkov v celoti ali delno,
  • na vašo zahtevo vam bomo vaše osebne podatke posredovali zbrane v elektronski obliki
  • obravnavali bomo vaše ugovore na obdelavo vaših osebnih podatkov

Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: EM SERVIS, storitve, d.o.o., Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR –TEMA, pri čemer je TEMA lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.

Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.

Razširjen obseg pravic od 21. maja 2018 dalje velja tudi za vse, ki so nam osebne podatke posredovali pred tem datumom.

 

Plačilo na obroke - Leanpay

Osebna izkaznica

EM SERVIS, storitve, d.o.o.
Tržaška cesta 5
1000 Ljubljana

Matična št.: 7160399000, ID za DDV: 30876745, Zavezanec za DDV: DA.
Bančni račun: IBAN SI56 0310 4100 0783 339 (SKB d.d.)
Zastopniki podjetja: Erik Orehek, prokurist; Mitja Gradišar, direktor

Podjetje je vpisano v Poslovni register RS.
Podjetje posluje brez žiga.
Registrski organ: Okrožno Sodišče Ljubljana
Številka vpisa v PRS: 2016/43731
Datum vpisa: 14.10.2016