Ne. Pri menjavi stekel ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja.
2. Kakšna lepila uporabljate pri menjavi stekel?Za pritrditev stekla na zaslon uporabljamo tovarniška lepila, ki so primerna za vaš aparat.
3. Ali se funkcionalnost aparata poslabša po menjavi?Ne, aparat vam bo deloval tako kot prej. Na telefonu odstranimo steklo in ga zamenjamo z novim, tako da uporabniško izkušnjo le izboljša.
4. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.
5. Kakšen je izgled aparata po menjavi stekla?Aparat bo z novim steklem izgledal skoraj tako kot prvi dan nakupa.
6. Koliko časa bom brez telefona?Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.
7. Imam počeno steklo na telefonu, vendar ga lahko normalno uporabljam. Nesel sem ga na popravilo k uradnem servisu, vendar bi mi radi menjali kompleten zaslon z LCDjem in zaračunali več kot polovico vrednosti telefona. Ali lahko pri vas zamenjam samo steklo?Seveda. Naš servis je specializiran prav za popravila stekel.
8. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?Da, geslo potrebujemo za dostop do vseh funkcij telefona, katere pred in po popravilu skrbno stestiramo.
POZOR! Gesla uporabimo izključno v sklopu testiranj. Gesel ne shranjujemo v bazo. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.
9. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.
Zaščitno steklo ima trdnost 9H+, in telefon zaščiti pred padci, udarci in poškodbam stekla.
2. Ali zaščita zatemni oziroma zamegli sliko?Steklo ima 99.3% prepustnost svetlobe, tako da slika ostane enako vidna.
3. Ali zaščita moti pri uporabi?Vsa stekla imajo zaobljene robove in gladko površino, tako da je uporaba nadvse prijetna.
4. Kako se zaščito vizualno opazi?Stekla so tanka 0.2 mm, tako da se je skoraj ne opazi.
5. Ali obstajajo tudi zaščite, katere pokrijejo celotno spredno površino?Seveda, nekatera najdete na tej povezavi: Celotna zaščita. Ali pa nas kontaktirajte.
6. Kakšna je razlika med zaščitnim steklom in zaščitno folijo?Zaščitna folija varuje telefon pred praskami, zaščitno steklo pa je debelejše in varuje telefon tudi pred udarci in padci.
Seveda, nudimo vam pregled aparata in diagnostiko težav. Pri tem pa vam ponudimo ugodno ceno popravila.
2. Ali bom pri popravilu izgubil podatke na svojem telefonu?Pri manjših posegih načeloma ne posegamo v software in napravo po koncu menjave prižgemo izključno zaradi testiranja. Pri večjih posegih pa je potrebna ponovna rekonfiguracija in namestitev sistema, pri tem pa se vsi podatki izbrišejo, vključno z aplikacijami in stiki.
3. Trenutno imam telefon bele barve, želim pa si temno modrega. Je to možno narediti?Seveda. Če imate željo po menjavi barve na aparatu, vam z veseljem ustrežemo.
4. Koliko časa bom brez telefona?Menjava stekla bo opravljena v roku 24h po prevzemu. Seveda pa se vedno potrudimo da to storimo hitreje in ugodimo stranki.
5. Kako pa je v primeru, da mojega telefona ni mogoče popraviti?Če vašega telefona ne bomo uspeli popraviti, vam servisa ne zaračunamo, le pregled in diagnostiko.
6. Telefon imam zavarovan z geslom, ga potrebujete pri popravilu?Da, potrebujemo. V primeru da imate nastavljeno geslo za odklep aparata, nam onemogočite dostop do testiranja vseh funkcij naprave. Prosimo vas, da nam sporočite geslo pred prevzemom aparata. Če ne želite sporočiti gesla, nekaterih funkcij aparata ne bo mogoče stestirati, med temi so ključne kamera, antena, wifi, bluetooth. V tem primeru vam garancija ne velja.
Splošni pogoji podjetja EM servis d.o.o. so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).
Pridržujemo si pravico do kakršnihkoli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče. Popravilo izvedemo strokovno ter kvalitetno. Pred popravilom in pred oddajo stranki stestiramo glavne funkcije naprave, s čimer poskušamo zmanjšati riziko kakršnihkoli napak v prihodnosti. Zaradi kompleksnosti diagnostike na matični plošči le-te ne izvajamo ob običajnem testiranju, zgolj ob izrecnem dogovoru s stranko in proti doplačilu. Prizadevamo si, da se vsi podatki na telefonu ohranijo, če pa je neizbežno, in moramo telefon ponastaviti na tovarniške nastavitve, za izbris podatkov ne odgovarjamo, zato priporočamo, da naredite varnostno kopijo pomembnih podatkov. Vse dodatke telefona, kot so SIM kartica, SD kartica, ovitki, zaščite, nalepke ter drugi dodatki, je priporočljivo pred oddajo telefona v servis odstraniti, kajti za njih ne odgovarjamo. Okvarjene, zamenjane komponente (npr. ekrane, baterije) podjetje EM SERVIS d.o.o. bodisi vrne stranki bodisi da na uničenje. V kolikor stranka ne izrazi izrecne želje po vračilu komponente ob oddaji naprave v servis, se podjetje samo odloči, kaj bo z zamenjano komponento storilo. V primeru, da želite račun na podjetje, je na to potrebno opozoriti pred izdajo računa, kajti kasnejših reklamacij oziroma sprememb ne izvajamo. Kot izvajalec storitve imamo pravice zahtevati predplačilo za opravljeno storitev. Pri pošiljanju po pošti telefon v skladu s smernicami pošte Slovenije dobro zaščitimo in pošljemo stranki. Za poškodbe poštne pošiljke ne odgovarjamo. S predajo naprave podjetju (vključno s pošiljanjem preko pošte) stranka sprejema pogoje poslovanja podjetja, ki so navedena na spletni strani www.servis-telefonov.si. Ob zahtevi stranke se ji lahko predložijo pogoji poslovanja tudi v fizični obliki.
Ko stranka prejme obvestilo o končanem procesu popravila aparature ima 30 dni časa za prevzem. Ob izteku roka prevzema aparature, si pridržujemo pravico zaračunati stranki ležarnino v višini 1€ na dan. Zaradi primanjkovanja prostora za skladiščenje električnih skirojev in koles, smo primorani zaračunavati ležarnino za neprevzeta prevozna sredstva. Od dne obvestila, da je vozilo “pripravljeno na prevzem”, ima stranka 10 dni časa, da skiro oz. kolo prevzame. Po pretečenem roku 10 dni, pričnemo z zaračunavanjem ležarnine 1€ / dan na prevozno sredstvo. V primeru, da se naprave ne prevzame v 60 dneh od dne obvestila, si pridržujemo pravico napravo prodati na dražbi in s prejeto vsoto poravnati dolg stranke za opravljeno storitev ter nastale stroške ali pa napravo uničiti.
Podjetje EM servis ponuja možnost prednostnega popravila. V primeru le tega, aparatura stranke preskoči redno vrsto, ter se aparat popravi v najkrajšem možnem času. Za tovrstno popravilo se zaračuna najmanj 10% končnega zneska popravila oziroma najmanj 15€.
S prejetimi gesli in kodami ravnamo skrbno. Podatki ter gesla za servisiranje in vzdrževanje ne bodo posredovani tretjim osebam in so namenjeni izključno za servisiranje in testiranje naprave. Če ima stranka zaklenjeno napravo in ne posreduje gesla, smo primorani napravo ponastaviti in s tem povzročiti izbris podatkov na napravi, da lahko opravimo servisna testiranja oziroma stranki ne pripada garancija, če testiranja ni bilo možno izvesti. Na napravah s touch ID / Face ID ali podobno funkcijo (biometrični senzorji) le-ta ob prejemu prvič najverjetneje ne bo deloval in je potreben vnos nadomestne touch ID kode, kar je opisano tudi v splošnih navodilih za uporabo telefona. Če stranka te kode ne ve, ne prevzemamo odgovornosti za nedelovanje telefona.
Garancija na naše popravilo je 90 dni od datuma prevzema naprave. Uveljavljate jo lahko le s predložitvijo potrdila o plačilu. Za funkcionalne napake po oddaji telefona, ki niso predmet naše menjave/dela ne moremo odgovarjati. Ker je bil telefon pred popravilom izpostavljen mehanski poškodbi, za njegovo brezhibno delovanje v prihodnosti ne moremo garantirati. S telefonom med servisnim posegom ravnamo v skladu z dobro servisno prakso. Pri menjavi stekel/LCD zaslonov ter ostalih popravilih se uporabljajo nadomestna stekla/LCD zasloni in deli, ki niso enakovredni originalnim ter uveljavljen postopek lepljenja oziroma nameščanja le-teh. Pri nadomestnih ekranih določene posebne funkcije (npr. knock knock za posnetek zaslona) po menjavi ne bodo delovale. Z mehansko poškodbo telefona vam tovarniška garancija ne velja, mi pa vam le-te po menjavi ne moremo obnoviti. Zaradi kompleksnosti montaže lahko nastanejo manjše vizualne poškodbe, prav tako 100% enak izgled ni zagotovljen. Odstopanja, ki lahko nastanejo zaradi posega in za njih ne odgovarjamo so sledeča:
Čas popravil, naveden pod posameznimi produkti in popravili, ki jih nudimo, je le okviren in pride lahko do določenih odstopanj od predvidenega roka zaradi same narave ter kompleksnosti posega. V primeru napake na materialu ali pomankanja zaloge, si pridržujemo pravico podaljšati rok popravila (zaradi nabave materiala) do 30 dni od dneva prejema naprave. Če napravi ni priloženo geslo za odklep, se rok popravila podaljša za 24 ur, od prejema gesla.
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Oglaševane časovne roke spoštujemo in se jih držimo, vendar lahko, zaradi nedobavljivosti rezervnih delov, dolgih dobavnih rokov, komplikacij s popravilom,... ta okvirni časovni rok presežemo. Transparentnost in obveščenost strank o servisnem postopku jemljemo zelo resno. Ponudnik si pridržuje pravico, da pogoje poslovanja spremeni kadar koli in na kakršen koli način, ne glede na razlog in brez predhodnega opozorila.
Pri popravilih, kjer je navedena procentualna uspešnost (npr: 80% ali 90% uspešnost) stranka prevzema odgovornost, ter stroške neuspešnega popravila (npr. poškodba LCD ekrana). Pri popravilu stika in oksidacije z vodo uspešnost popravila ni zagotovljena, stroške ultrasoničnega čiščenja pa se plača vnaprej za sam poseg, ne glede na uspešnost popravila. Namreč kadarkoli je bila naprava v stiku z vlago ali s tekočino, torej da so na matični plošči sledovi korozije, je potrebno najprej obvezno narediti ultrasonično čiščenje, odpraviti kratke stike, oksidacije in korozijo na elektronskem vezju. Potem, ko je to opravljeno, se naprava temeljito stestira in diagnosticira v kakšnem stanju je naprava. V najboljšem primeru, naprava po opravljenem postopku deluje normalno, lahko pa, da je potrebno po tem postopku vseeno zamenjati še kakšno komponento, ki jo je tekočina uničila. Včasih uspemo napravo spraviti le do stanja, da se pridobi podatke (za pridobitev podatkov je še vseeno potrebno doplačilo), v cca. 20 % primerov pa telefonu ni več pomoči in kljub čiščenju matične plošče, naprave ali podatkov ne moremo obuditi oz. pridobiti. Ta storitev tudi traja dlje časa - okvirno 2 tedna.
Splošni pogoji in varstvo osebnih podatkov
Na tej strani lahko redno spremljate vse spremembe povezane z varstvom osebnih podatkov.
V EM SERVIS, storitve, d.o.o. spoštujemo vašo zasebnost ter varujemo vaše podatke.
Poslujemo skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1), od objave teh pravil pa tudi z Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov (GDPR).
O nas
Upravljalec podatkov je podjetje EM SERVIS, storitve, d.o.o. (v nadaljevanju upravljalec)
Oblike sodelovanja
Naše storitve lahko uporabljate kot:
Osebni podatki, ki jih zbiramo
O naših strankah in kupcih zbiramo več vrst osebnih podatkov:
Kako pridobivamo podatke
Podatke o vas pridobivamo na več načinov:
Tehnične podatke pridobivamo avtomatično.
Kaj delamo s podatki o vas
Podatke o registriranih uporabnikih in kupcih ter nakupih zbiramo za:
Vprašanja, ki nam jih posredujete preko kontaktnih obrazcev ali e-naslovov, objavljenih na spletnem mestu, bomo uporabili izključno za razrešitev težave ali pripravo odgovora na vprašanje.
Kdo ima dostop do vaših osebnih podatkov
Poleg nas lahko vaše osebne podatke uporabljajo tudi naši zaupanja vredni partnerji, ki jih potrebujemo pri izvedbi, skladno z veljavnim Zakonom o varstvu osebnih podatkov in Evropsko uredbo o varstvu osebnih podatkov:
Vsi partnerji, ki imajo dostop do osebnih podatkov, so zavezani skrbnemu ravnanju z osebnimi podatki skladno z zakonodajo. Posredujemo jim le podatke, ki so nujni za uspešno izvedbo naročila, prodajnega procesa ali druge aktivnosti.
Vaših podatkov v nobenem primeru ne posredujemo nepooblaščenim tretjim osebam.
Roki hrambe osebnih podatkov
Vaše osebne podatke bomo hranili in obdelovali v obsegu, ki je potreben za uresničevanje namenov obdelave in dokler bo to potrebno za zaključek naročenih ali dogovorjenih aktivnosti, ter potem v okviru zastaralnih rokov za obveznosti, ki bi lahko izvirale iz obdelave teh osebnih podatkov, še posebej, ko je obdelava osebnih podatkov potrebna v okviru sklenitve oziroma izvedbe pogodbe.
Podatke, ki so pridobljeni na podlagi privolitve, hranimo do preklica.
V primerih, ko je rok hrambe osebnih podatkov zapovedan z zakonom, podatke hranimo v skladu z zakonsko zapovedjo.
Zagotavljanje varnosti
Na naših spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, razkritjem, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Za prenose vseh osebnih podatkov uporabljamo tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij.
Dostop do zbranih osebnih podatkov imajo le pooblaščene osebe (zaposleni, pogodbeni partnerji).
Piškotki
Delovanje naših spletnih strani je brez naših piškotkov praktično nemogoče. Če ne želite imeti naših piškotkov na vašem računalniku, ne pozabite, da je shranjevanje piškotkov pod popolnim nadzorom vašega brskalnika. Z izbiro ustreznih opcij v vašem brskalniku lahko shranjevanje piškotkov po želji kadarkoli omejite ali onemogočite, piškotke na vaši napravi pa lahko kadarkoli trajno zbrišete.
Naša spletna stran je le ena izmed nekaj milijard strani, na katerih lahko na vašo napravo dobite tudi piškotke Google, Facebook, Twitter, Youtube in drugih družbenih medijev, oziroma le te vaš piškotek ob obisku naše strani preberejo. Te strani lahko tako zbrane podatke uporabljajo za različne namene, od analitike, oglaševanja, pa do izboljšave svojih produktov. Za to potrebujemo vašo privolitev, ki jo lahko uredite na vrhu te strani.
Vaše pravice
Našim kupcem in uporabnikom zagotavljamo vso podporo pri uresničevanju pravic, ki jih navajamo v nadaljevanju:
Vse ostale pravice lahko uveljavite tako, da nas o vaši zahtevi obvestite s priporočenim pismom na naslov: EM SERVIS, storitve, d.o.o., Tržaška cesta 5, 1000 Ljubljana, s pripisom GDPR –TEMA, pri čemer je TEMA lahko ena izmed zagotovljenih pravic: dostop, dopolnitev, popravek, omejitev obdelave podatkov, blokiranje obedalave podatkov, izbris osebnih podatkov, ugovor na obdelavo podatkov, prenos podatkov.
Če menite, da se vaši osebni podatki shranjujejo ali kako drugače obdelujejo v nasprotju z veljavnimi predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov, imate pravico vložiti pritožbo pri Informacijskem pooblaščencu RS.
Razširjen obseg pravic od 21. maja 2018 dalje velja tudi za vse, ki so nam osebne podatke posredovali pred tem datumom.
EM SERVIS, storitve, d.o.o. Tržaška cesta 5 1000 Ljubljana Matična št.: 7160399000, ID za DDV: 30876745, Zavezanec za DDV: DA. Bančni račun: IBAN SI56 0310 4100 0783 339 (SKB d.d.) Zastopniki podjetja: Erik Orehek, prokurist; Mitja Gradišar, direktor Podjetje je vpisano v Poslovni register RS. Podjetje posluje brez žiga. Registrski organ: Okrožno Sodišče Ljubljana Številka vpisa v PRS: 2016/43731 Datum vpisa: 14.10.2016